2011. május 3., kedd

2.rész

Aztán elköszönnek egymástól...Majd haza mentek.Később,még azon a délutánon Linda átment Olíviához, hogy megnézze jól van-e.
Amikor Linda odaért egyből Olívia szobájába ment.Kinyitotta az ajtót mire Olívia már előre köszönt:
-Szia Linda!
-Szia!Csak átjöttem megnézni hogy hogy vagy,hogy érzed magad?
-Hát eléggé jól de egy kicsit fáj a fejem ott ahol megütött az a fickó.Ma délután elmegyek orvoshoz elkísérsz??
-Hát persze,mikor indulunk?
-Elkészülődöm és indulhatunk egy félóra múlva.
-A helyi busz pont félóra múlva indul azt hiszem-mondta Linda.
-Az meg is felel.
...A lányok pontban félóra múlva találkoztak a helyi buszmegállóban.
-Szia Linda!
-Hello Olívia!Még mindig annyira fáj a fejed?
-Hát sajnos igen,de amikor jöttem már megint olyan volt mintha követett volna valaki.
-Ezentúl akkor még jobban figyelnünk kell,mert úgy tűnik ez a dolog ennyiben nem maradt abba.
-Oh,már meg is érkezett a busz-hívta fel a figyelmét Olívia Lindának.
-Gyerünk szálljunk fel és a buszon megbeszéljük.
...Majd elkérték a jegyet és helyet foglaltak.Azonban észrevették hogy utánuk még két idős és egy teljesen fekete ruhába öltözött ismeretlen férfi szállt fel a buszra.Olíviának a tekintete rögtön erre az alakra akadt.S így szólt Lindához:
-Linda!Nekem olyan furcsa az az alak ott hátul.Olyan mintha minket vagy legalábbis engem figyelne,nem tetszik ez nekem.
-Nekem is feltűnt hogy ismeretlen és furcsa de szerintem túl sokat gondolsz arra az esetre.Szerintem már egy kicsit túl szövöd a szálakat.
-Hát jól van de lehet h a végén nekem lesz igazam!
...pár perc múlva meg is érkezik a busz...
Elsétálnak a rendelőig ahol egy ügyeletes orvos vizsgálja meg a betegeket...
Megérkeznek az orvosi rendelőbe és helyet foglalnak miután odaadták az asszisztensnek a fontosabb információkat Olíviáról.Majd pár perc elteltével szólítja is az asszisztens Olíviát.
-Lapis Olíviát várják a 27-es rendelőben!
Olívia így szól Lindának:
-Na megyek szólítottak,megkeresem a a 27-es rendelőt.Addig várj itt.
-Jó,lemegyek a büfébe addig még megvizsgálnak téged és választok egy szendvicset mert éhes vagyok.
-Oké,na megyek mert még a végén valaki más bemegy előttem.
...Majd Olívia megtalálta a 27-es rendelőt s bement...
-Jó napot,Olívia vagyok!
-Szia!Mi a panaszod?
..Pár percig Olívia nem szólalt meg.Gondolta ha ami ma délután történt elmondaná következményei lehetnének.Ezért csak ezt mondta:
-A kisöcsém a játékával fejbe vert és azóta fájlalom a fejem.
..Majd az orvos megvizsgálta Olíviát...És azt mondta:
-Komolyabb sérülést nem vettem észre,egy fájdalom csillapítót azért felírok ám ha még tovább fájna és erősebb akkor gyere vissza!
-Köszönöm,viszlát!
-Szervusz!
...Olívia kisétált a rendelőből akit Linda várt...
-Na mesélj mit mondott az orvos!-kérdezősködött Linda.
-Komolyabb sérülésem nem lett,de menjünk el a patikába kiváltani a gyógyszert és addig mesélek.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése