2011. május 8., vasárnap

3.rész

Linda és Olívia a patika felé indultak,miközben Olívia mesélt.
-Bementem és az orvos természetesen megkérdezte,hogy mi a bajom és hogy történt.
-És mit válaszoltál?-kérdezi Linda egy kicsit zaklatottan.
-Nem mertem elmondani ami történt,mivel nem szerettem volna ezt az ügyet tovább adni és tovább bonyolítani.
-És mégis mit kamuztál??
-Azt hogy a kisöcsém Noel fejbe vert a játékával.
-Nem is olyan rossz egész hihető..
-És az orvos hála istennek el is hitte.-tette hozzá Olívia
-Na itt is vagyunk a patikánál!
Aztán a lányok bementek a patikába.Olívia kiváltotta a gyógyszert,Linda pedig az egyik széken ülve várta.
-Mehetünk?-kérdezte Olívia
-Persze az jutott eszembe,holnap elmegyek fényképezni,úgy sincs suli.
-Remek ötlet de én sajnos nem érek rá délelőtt.-sajnálatosan mondta Olívia.
-Miért?
-A nagyihoz leutazunk Szegedre.
-Kár pedig eljöhettél volna.De nem baj legalább egyedül teljesen ki tudok kapcsolódni.De menj csak nekem is lesz még elintézni valóm.
-Délutánra szerintem már itthon leszek.
-Oké,majd akkor találkozunk!
-Jó,de most menjünk!
..Miközben kiértek a lányok a buszmegállóba..2 perccel utána már jött is a busz..Mikor haza ért a busz elköszöntek egymástól s haza mentek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése